Meedoen aan het project

lijn Klik hier om je verhaal achter te laten op de website lijn Laat je verhaal/foto/droedel, achter via gertjan@van-duinkerken.nl  (via een formulier)

lijn Laat je verhaal/foto/droedel, achter via  06 47126872 whatssapp lijn Nieuwsbrief Wil je op de hoogte blijven van het kunstproject aboneer je dan HIER lijn    Een handgeschreven verhaal ter plaatse achterlaten ?

kruising van kuylmasweg klaterweg en schootbruggeweg

Laat je verhaal achter en/of droedel en werk mee aan een kunstwerk in brons wat hier over een tijdje als getuige van onze aanwezigheid  op deze kruising komt te staan

droedelen op de kruising

Kruising:  schootbruggeweg – kuylmansweg –klaterweg.  een plek waar niet alleen buurtbewoners en bewoners uit de directe omgeving de rust zoeken  maar ook diverse wandelaars voorbijkomen die onder andere een van de volgende wandelroutes  lopen.   De Trage tocht -Ns wandelroute- Zuiderzeepad – Elburger Landgoederenpad- Westerborkpad ( alternatieve route)

lijnIn het Gastenboek in Doornspijk: kruising kuijlmansweg- kruising -klaterweg- schootbruggeweg. wandelaars van de diverse routes  komen de objecten plus het gastenboek vanzelf tegen.

klik hier voor een routebeschrijving naar de locatie

lijn gertjan op de verplaatsbare bank

wil je samen met Gertjan op de bank je verhaal of ideeën delen en/of passanten uitnodigen om hun verhaal te doen maak dan een afspraak via 0647126872 of via gertjan@van-duinkerken.nl

lijnsponsor worden ??   *******  vrijwilliger worden??

lijn Vertaal je Droedel in brons

klik hier voor een afspraak om je persoonlijke bronsje te komen maken ???  Het ontwerp van je penning word tevens gebruikt als onderdeel van een van de grotere objecten die aan het einde van het kunstproject zullen worden geexposeerd..

• Penning 5 cm € 39,50 ** Penning 7,5  cm € 85** Penning 10 cm € 145,00 ** andere maten en vormen prijs op aanvraag..

lijn